Klinikai Vizsgálati Központ

Pácienseknek

Új eljárások, biztosabb diagnózis, hatékonyabb gyógyítás.

Visszalépés az előző oldalra

dr. Smajda Zsuzsanna

tüdőgyógyászat, allergológia

Tanulmányok

Általános orvosi diplomáját 1985-ben szerezte a Semmelweis Orvostudományi Egyetemen, Budapesten.

Munkahelyek

Az egyetem elvégzését követően a Tétényi úti Kórház /mai Szent Imre Kh/ Tüdőosztályán helyezkedett el, ahol 18 évig dolgozott. Kórházi munkája során nagy gyakorlatot szerzett asztmás, COPD-s, tüdődaganatos, tüdőembóliás, köhögős, tüdőgyulladásban szenvedő betegek kezelésében, kivizsgálásában.  A kórház ambulanciáján légúti allergiás és asztmás betegekkel foglalkozott, hyposensibilizaló kezeléseket folytatott.

2004-ben a Budai Irgalmasrendi Kórház Allergológiai és Klinikai Immunológiai Osztályán helyezkedett el, ahol a légúti betegségek mellett ételallergia, angioneurotikus oedema kivizsgálásával, allergia ill. allergiásnak vélt bőrtünetek és autoimmun betegségek /SLE, Sjögren, PSS, DM, Raynaud syndr./ kivizsgálásával és kezelésével foglalkozik.

Szakmai társasági tagságok

• Magyar Tüdőgyógyász Társaság
  • Magyar Allergológai és Klinikai Immunológiai Társaság

Legfrissebb vizsgálataink

• szénanátha kezelő orvosi eszköz vizsgálata
  • spiroergometriás eszköz tesztelés
  • immunterápiás vizsgálat

Akikben megbízhat

• Prof. Blaskó György
  • Prof. Nékám Kristóf
  • dr. Balogh Katalin
  • dr. Koppány Viktória
  • dr. Kádár János

További kiváló munkatársaink >>>

Etikai igényesség

Vizsgálatainkat a legmagasabb színvonalú orvosi etikai elvárásoknak megfelelően, a nemzetközi standardok követésével végezzük, minden pillanatban pácienseink egészségét helyezve a középpontba.